Τρίτη 21 Ιουνίου 2022

ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ: "ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΑΣ"

 Στα πλαίσια των Σχεδίων Δράσης της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου , όπως ορίζεται από το ΙΕΠ, το νηπιαγωγείο μας  για το έτος 2021-2022 υλοποίησε Σχέδιο Δράσης με κύριο στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας του σχολείου μας,  επιδιώκοντας συνεργασίες με διάφορους φορείς. Μέσα από αυτές τις συνεργασίες επιτεύχθηκε η ενίσχυση των κοινωνικών και συμμετοχικών δεξιοτήτων των μαθητών, με σκοπό τη διάπλαση υπεύθυνων και δημοκρατικών πολιτών. Συγκροτήθηκε ομάδα δράσης εκπαιδευτικών η οποία έθεσε ξεκάθαρους στόχους και οργάνωσε αυτές τις συνεργασίες που είχαν κοινωνικό και πολιτιστικό χαρακτήρα.  Παραθέτουμε τους φορείς με τους οποίους συνεργαστήκαμε καθώς και τα ευχαριστήρια μηνύματα και τους επαίνους που λάβαμε από τον καθ' ένα ξεχωριστά.

 ΣΒΑΠ  (Σύνδεσμος για την Βιώσιμη Ανάπτυξη των Πόλεων) 
Συμμετοχή σε διαγωνισμό εικαστικών για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, με θέμα : «Η Επανάσταση του 1821. Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον». Το σχολείο μας πήρε το δεύτερο βραβείο με την δημιουργία πορτρέτων ηρώων του 1821.

ΑΠΑΝΤΗΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΙΟ:

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το 1ο  Νηπιαγωγείο Νέου Ψυχικού  που συμμετείχαν μαθητές του στο διαγωνισμό Εικαστικών "η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ και ΜΕΛΛΟΝ" του Συνδέσμου για την Βιώσιμη Ανάπτυξη των Πόλεων κέρδισε το  Β΄  Βραβείο Εικαστικών.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές σας!

ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΑΣ


 *************************************
Eu Code Week 2021 (Κίνημα βάσης που διαχειρίζεται από εθελοντές που προωθούν τον προγραμματισμό και υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση)
 
 Συμμετοχή  σε δράση για την  Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα (Προγραμματισμού) μετά από πρόσκληση της νηπιαγωγού Μαρίνας Ζαχαριά, με τίτλο « Crack the code». Μικροί και μεγάλοι με ή χωρίς γνώσεις προγραμματισμού βάλαμε την υπολογιστική σκέψη στη ζωή μας. 

ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ 
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΚΩΔΙΚΕΣ
Τα παιδιά ζωγράφισαν με μαύρο μαρκαδόρο ένα μήλο και μία τούρτα σε ένα πλέγμα. Στη συνέχεια τις κωδικοποιήσαμε χρησιμοποιώντας κάτι σαν δυαδικό σύστημα,  δηλαδή έναν κώδικα . Για κάθε μαύρο τετράγωνο χρησιμοποιούμε τον αριθμό 1 και για κάθε λευκό, το 0. Έτσι, γράφουμε τον κώδικα κάθε σειράςΣτη συνέχεια σε ένα άλλο κενό φύλλο, γράφουμε μόνο τον κώδικα και ανεβάζουμε τις δραστηριότητες  στο padlet της Μαρίνας Ζαχαριά και λύνουμε κώδικες άλλων σχολείων.

ΛΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ




*****************************************

 Make - A – Wish  (Ελλάδος) (Μη κερδοσκοπικός οργανισμός- Φιλανθρωπικός) Συμμετοχή σε δύο (2) δράσεις του οργανισμού. Η πρώτη φιλανθρωπικού χαρακτήρα με τίτλο «Το Αστέρι της Ευχής» μέσω της οποίας παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί συνέβαλαν με την δωρεά τους στην εκπλήρωση των ευχών παιδιών που νοσούν από σοβαρές ασθένειες. Η δεύτερη αφορά στη συμμετοχή σε δημιουργικό διαγωνισμό κολάζ και ζωγραφικής «Σχεδίασε το Αστέρι σου».

         ΚΟΛΑΖ ΜΕ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ                          ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ

 

Ο ΕΠΑΙΝΟΣ ΜΑΣ


***************************************************

 «Ένα παιδί μετράει τα άστρα». (Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση που εστιάζει στις σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες για την οικολογία και την περιβαλλοντική Συμμετοχή στην δράση που στηρίζεται στο τρίπτυχο  «Συλλέγω- Προστατεύω- Προσφέρω». Έχει ως στόχο να συλλεχθούν καπάκια από πλαστικά μπουκάλια και να αγοραστούν αναπηρικά αμαξίδια και ιατρικά βοηθήματα. 

POSTER ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΚΑΠΑΚΙΩΝ

 




                

Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ


    *****************************************

 «Το Χαμόγελο του παιδιού» (Εθελοντικός Οργανισμός). 

Συμμετοχή στην εθελοντική δράση του οργανισμού, εν όψει της Πασχαλινής περιόδου, για την συγκέντρωση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για τα παιδιά και τις οικογένειες που υποστηρίζονται από τα Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας. Η ανταπόκριση του σχολείου μας ήταν άμεση και συγκινητική.

********************************************

ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Τα παιδιά κλήθηκαν να κρίνουν τι συναίσθημα  τους δημιούργησε η κάθε δράση στην οποία συμμετείχαν συμπληρώνοντας το παρακάτω έντυπο.